خرید پستی سریال هرکول پوآرو خرید اینترنتی سریال هرکول پوآرو سفارش پوآر



سریال هرکول پوآرو

سریال هرکول پوآرو

پخش شده از شبکه اول

32 قسمت کامل با کیفیت خوب

سریال هرکول پوآرو داستان هرکول پوآرو کارآگاه تخیلی بلژیکی است که توسط آگاتا کریستی نویسندهٔ شهیر انگلیسی خلق شده است و توسط او به رشته تحریر در آمده. او را می‌‌توان از مشهورترین شخصیت‌های داستانی تاریخ ادبیات دانست. او در بیش از سی داستان بلند و بیش از پنجاه داستان کوتاه به عنوان شخصیت اصلی ظاهر شده است و از این لحاظ نیز از رکوردداران است.
پوآرو بلژیکی است و قبلاً عضو نیروی پلیس بلژیک بوده اما داستان‌های او وقتی آغاز می‌شود که به انگلستان آمده و کارآگاه خصوصی گشته. در سریال هرکول پوآرو اولین داستانی که او در آن شرکت داشته “ماجرای اسرارآمیز در استایلز” است و آخرین آن‌ها “پرده” است که در آن پوآرو می میرد و به نوعی خود را می کشد و این چنین داستان را پیش می برد. از خصوصیات اخلاقی پوآرو، می توان به مرتب و منظم بودن بیش از حد او، و نیز به علاقه مندی زیاد او به غذا و غذا خوردن اشاره کرد. که در جریان سریال هرکول پوآرو این ماجراها به خوبی قابل مشاهده و دیدن است.

سریال هرکول پوآرو دوبله شده به فارسی می باشد.

سریال هرکول پوآرو نسخه خانگی بوده و بر روی کامپیوتر و ویدئوهای خانگی نیز قابلیت اجرا را داراست. شما می توانید سریال هرکول پوآرو را سفارش دهید سپس هزینه سریال هرکول پوآرو را در زمان تحویل سریال هرکول پوآرو پرداخت نمایید.

نوین دی وی دی

سریال هرکول پوآرو

سریال هرکول پوآرو

 



قیمت خرید پستی: 210000تومان  

تعداد دیسک: 15


icon برچسب ها: , , , , , , , ,


نــــــام
ایـمیـل
سایـت