خرید پستی سریال بی صدا فریاد کن و دانلود سریال بی صدا فریاد کن



سریال بی صدا فریاد کن

سریال بی صدا فریاد کن

پخش از شبکه آی فیلم

15 قسمت کامل با کیفیت عالی – نسخه خانگی

سریال بی صدا فریاد کن در ژانر «تريلر» و با قصه اي مبتني بر تعليق قرار مي گيرد و از اين لحاظ به «خواب و بيدار» نزديك تر است تا «حس سوم در واقع در «بي صدا» وجه دراماتيك ماجرا نمود بيشتري دارد.
مهدي فخيم زاده در سریال بی صدا فریاد کن خود در اين مجموعه يكي از نقش هاي اصلي را برعهده دارد. «غلام» نام كاراكتر وي در «بي صدا فرياد كن» است. او درباره تفاوت هاي اين نقش با شخصيت «ايرج» در مجموعه ي «حس سوم» گفت:اين دو هيچ ارتباطي به يكديگر ندارند و تنها شباهتشان اين است كه هر دو جنوب شهري هستند. ايرج آدم ساده اي بود؛ اما غلام شخصيت شارلاتاني دارد؛ كسي است كه سال ها در زندان بوده و تازه از تبيعد برگشته است.

در سریال بی صدا فریاد کن فخيم زاده علاوه بر كارگرداني، بازيگري و نگارش فيلمنامه، تهيه كنندگي اين سريال را هم بر عهده دارد. او درباره دلايل برعهده گرفتن تهيه كنندگي سريال گفت: پذيرفتن تهيه كنندگي «بي صدا فرياد كن» در شرايطي كه كارگرداني و بازيگري اين سريال را نيز بر عهده دارم، كار چندان آساني نبود. البته از قبل از انقلاب، تهيه كنندگي را تجربه كرده ام. پس از انقلاب و تا سال 66 نيز هر چه فيلم ساختم (مانند « تشريفات» و «مسافران مهتاب» و «فرار») تهيه كنندگي اش را خودم بر عهده داشتم،کارگردان سریال بی صدا فریاد کن می گوید: از سال 66 تهيه كنندگي را به تدريج كنار گذاشتم و از زمان ساخت «همسر»، ديگر اين كار را انجام ندادم.

سریال بی صدا فریاد کن در 17 قسمت کامل با کیفیت عالی تهیه شده است.

با امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل سریال بی صدا فریاد کن



قیمت خرید پستی: 42000تومان  

تعداد دیسک: 3


icon برچسب ها: , , , , , , ,


نــــــام
ایـمیـل
سایـت