خرید پستی سریال ناخونک -



خرید پستی سریال ناخونک

خرید پستی سریال ناخونک خرید آنلاین سریال ناخونک سایت خرید سریال ناخونک فروش پستی سریال طنز ناخونک

سریال ناخونک

پخش شده از شبکه شما

90 قسمت کامل با کیفیت عالی – نسخه خانگی

این سریال با نگاهی طنز و با استفاده از آیتمهای نمایشی کوتاه چند دقیقه ای تلاش دارد تا ضمن فرهنگ سازی و نقد عادتهای ناپسند شهروندی و اجتماعی فضائی شاد و مفرح را برای بیننده القاء نماید.

مجموعه ناخونک با زمان ۴۰ دقیقه ای و ۱۰ آیتم برای هر قسمت طراحی شده و دارای ویژه گی هایی همچون ریتم تند با استفاده از وله ها و آرم استیشنهای جذاب و به روز است.

ناخونک با تمرکز بر روی موضوعاتی چون کانون خانواده اختلاف نسلها ، مشکلات شهروندی و آپارتمان نشینی ، مشکلات بیمارستانها ، هزینه های درمان ، فرهنگ کتابخوانی ، توجه به اماکن عمومی ، ورزش و سلامتی ، تربیت فرزندان و مطالبی از این دست می کوشد رسالت رسانه ای خود را به بهترین نحو ممکن ارایه نماید.

سریال ناخونک شامل آیتم های انتقادی، معضلات زندگی شهری و آپارتمانی، شوخی با برنامه های تلویزیونی و … است و در ۹۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای به کارگردانی یزدان فتوحی ساخته شده است.

عزت اله مهرآوران ، حسین رفیعی ، شهاب عباسی ، ابراهیم شفیعی ، یزدان فتوحی، مهرناز افلاکیان ، آرش میراحمدی ، نادر داهیم ، ژاکلین آوازه ، میرحامد تهرانی ، مرتضی رستمی ، محمدرضا خسروی ، مریم امیرجلالی، مهران ضیغمی و………. از جمله بازیگران سریال ناخونک هستند

سریال هتل نسخه خانگی بوده و بر روی کامپیوتر و ویدیوهای خانگی نیز قابلیت اجرا را دارد.



قیمت خرید پستی: 196000تومان  

تعداد دیسک: 14


icon برچسب ها: , , , , ,



متاسفانه دیدگاه این پست بسته شده است