خرید پستی سریال لژیونر -



خرید پستی سریال لژیونر

خرید پستی سریال لژیونر خرید در محل سریال لژیونر فروش پستی سریال لژیونر سفارش اینترنتی سریال لژیونر خرید در محل سریال لژیونر سایت سفارش سریال لژیونر

سریال لژیونر

پخش شده از شبکه پنج

15 قسمت کامل با کیفیت عالی – نسخه خانگی

سریال لژیونر محوریت اجتماعی و موضوعات خانوادگی بوده و روایتگر مسائل مورد علاقه جوانان در بستری ورزشی است.

مسعود آب پرور کارگردان اثر در باره سریالش گفت : ژانر این کار کاملا اجتماعی و کمدی است و البته من هم همیشه گفته ام که فیلمساز ژانر نیستم و دوست دارم ژانرهای مختلف را تجربه کنم چون همه ژانرها برای خود قواعد و اصولی دارند که اگر بتوان آنها را رعایت کرد اثر قابل توجه و مناسبی ساخته می شود. با این حال امیدوارم در کار بعدی یعنی «کایدون» دوباره به همان خط بازگردم و یک اثر خوب بسازم.

وی درباره این سریال که با حضور بازیکنان فوتبال ساخته می شود، توضیح داد: فکر می کنم بتوانیم از فوتبالیست های بازنشسته و کسانی که در حاشیه فوتبال فعالیت دارند استفاده کنیم. در نقش اشتیفیم آرفی در این سریال چندان مربوط به ورزش و فوتبال نیست و این نقش کلاهبرداری هایی دارد که . . .

حسن پورشیرازی / محمدرضا شریفی نیا / لاله صبوری / حامد آهنگی / اشپیتم آرفی ( در نقش الفردو), زهیر یاری در نقش فرهاد / ساغر عزیزی / هلیا امامی / اتابک نادری / آذین رئوف / پیام احمدی‌نیا / مهرداد ضیایی /  لادن سلیمانی (در نقش فریدا مادر الفردو)/ معصومه آقاجانی در نقش فریدا از جمله بازیگران سریال لژیونر هستند.

serial-Legionnaire

 



قیمت خرید پستی: 42000تومان  

تعداد دیسک: 3


icon برچسب ها: , , , , , , , , ,


نــــــام
ایـمیـل
سایـت