خرید پستی سریال زن زندگی مرد زندگی -



خرید پستی سریال زن زندگی مرد زندگی

خرید پستی سریال زن زندگی مرد زندگی فروش پستی سریال زن زندگی مرد زندگی سایت خرید سریال زن زندگی مرد زندگی

سریال زن زندگی مرد زندگی

پخش شده از شبکه پنج

26 قسمت کامل با کیفیت عالی – نسخه خانگی

زن زندگی مرد زندگی روایت زوجی است که چند سال از زندگی مشترک شان می‌گذرد و در هر قسمت مخاطب شاهد یک قصه جذاب خواهد بود. این سریال در فضایی شاد، کمدی و ملودرام به واقعیت‌های زندگی و اجتماع می‌پردازد و آن را با ظرافتی خاص توصیف و نقد می‌کند.

زن زندگی مرد زندگی همچنین روایتگر موضوعاتی نو و مبتنی بر نسل امروز است. موضوعاتی که ضرورت گفتگوی بین زوجین را تأکید می‌کند و از همین رو می‌تواند در قالبی طنز، محتوایی آموزنده را نیز برای مخاطب به ارمغان بیاورد.

ترانه و ارسلان زوج اصلی داستان، بعد از گذشت چند سال از زندگی مشترکشان، با وجود تفاوت فرهنگی و برخی مشکلات اما عاشقانه و آرام در کنار هم زندگی می‌کنند و با گفتگو با یکدیگر مشکلات پیش آمده برای آنها شیرین و خاطره انگیز می‌شود.

روند داستان در هر قسمت با ورود به یکی از خانواده‌ها آغاز و در نهایت با مرور خاطرات، خندیدن و گذشتن از آنها در بالکن خانه (که به آن آشیانه می‌گویند) و محل امنی برای گفتگوی آنهاست به اتمام می‌رسد.

عزت مهرآوران، محمود جعفری، شهین تسلیمی، لي لي فرهادپور، سروش جمشیدی، نعیمه نظام دوست، خاطره حاتمی، میثم رازفر، رضا یزدانی، سامان دارابی، فرزانه سهیلی، صبا گرگین پور، کتایون بختیاری، آیدا نامجو از بازیگران این سریال می باشند.

سریال زن زندگی مرد زندگی نسخه خانگی بوده و بر روی کامپیوتر و ویدیوهای خانگی نیز قابلیت اجرا را دارد.



قیمت خرید پستی: 70000تومان  

تعداد دیسک: 5


icon برچسب ها: , , , , , ,


نــــــام
ایـمیـل
سایـت