دانلود رایگان تیزر سریال بی قرار با کیفیت عالی سریال ایرانی بی قرار



تیزر سریال بی قرار

تیزر سریال بی قرار

با کیفیت عالی

با امکان دانلود رایگان

تیزر سریال بی قرار به تهیه کنندگی محمدرضا تفکر، در10 قسمت 45 دقیقه ای پخش خواهد شد.

این مجموعه تلویزیونی که  تیزر سریال بی قرار نام دارد مضمونی مرتبط با کرامات امام رضا(ع) دارد، ساعت 22 و 15 دقیقه ار شبکه یک سیما پخش می شود.

در تیزر سریال بی قرار  داستان زندگی زنی به نام «رعنا» را به تصویر می کشد که این تیزر سریال بی قرار پس از گذشت پنج سال، از زندان آزاد می شود و بدنبال کودک خود که به هنگام دستگیری یک ماهه بوده، می گردد و ماجراهای تیزر سریال بی قرار از همین جا آغاز می شود.

کارگردان تیزر سریال بی قرار فلورا سام می باشد.

محمدرضا شریفی نیا، گوهر خیراندیش، لاله اسکندری، محمد صادقی، کامران تفنی، سارا خوئینی ها، مریم بوبانی و مریم سلطانی از جمله بازیگران بی قرار هستند.

جهت دریافت تیزر سریال بی قرار کلیک کنید: حجم 1.80 مگابایت

تیزر سریال بی قرار

تیزر سریال بی قرار

محمدرضا شریفی‌نیا، گوهر خیراندیش، محمد صادقی، کامران تفتی، لاله اسکندری، سارا خوئینی‌ها، مریم بوبانی، مریم سلطانی بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

تیزر سریال بی قرار  به کرامات امام رضا(ع) می‌پردازد و داستان زندگی رعنا (اسکندری) را روایت می‌کند که پس از پنج سال از زندان آزاد می‌شود. او به دنبال کودک خود که در هنگام دستگیری یک ماهه بوده می‌گردد. رعنا در این رابطه و در نتیجه جستجوهایش به شهر مشهد می‌رسد و به دنبال نشانه‌ای از کودکی که اینک پنج ساله شده می‌گردد اما غافل از اینکه تیزر سریال بی قرار …

سام  که کارگردان تیزر سریال بی قرار است به تازگی ساخت مجموعه تلویزیونی «باغ سرهنگ» را به پایان رسانده که قرار است بعد از ماه صفر روی آنتن شبکه تهران برود که تا آن زمان تیزر سریال بی قرار نیز به پایان رسیده است.

منبع: www.serialsara.ir

تیزر سریال بی قرار

تیزر سریال بی قرار



قیمت خرید پستی: 0تومان  

تعداد دیسک: 0


icon برچسب ها: , , , , , , , , , , ,


نــــــام
ایـمیـل
سایـت