خرید پستی سریال یادداشتهای کودکی خرید سریال یادداشتهای کودکی دانلود



سریال یادداشتهای کودکی

سریال یادداشتهای کودکی

پخش شده از شبکه تهران

26 قسمت کامل با کیفیت عالی – نسخه خانگی

سریال یادداشتهای کودکی پريسا بخت‌آور سريال «ياد‌داشت‌هاي كودكي» را براي پخش در ماه رمضان شبكه تهران ساخت مي‌گذرد. سریال یادداشتهای کودکی در سال 80 بود كه خبر رسيد همسر اصغر فرهادي تصميم دارد سريال يادداشت‌هاي كودكي را كارگرداني كند اما بهر شکل نصیب پریسا بخت آور شد.

اصغر فرهادي با سريال «داستان يك شهر» بين مردم به شهرت رسيده بود و در سریال یادداشتهای کودکی  نامش به عنوان يكي از نويسندگان يادداشت‌هاي كودكي در فهرست سازندگان اين سريال ديده مي‌شد. همه اين‌ها باعث شد تا با فرارسيدن ماه رمضان سال 80 مردم زيادي تماشاي سريال يادداشت‌هاي كودكي را انتخاب كنند و سریال پر بیننده ای باشد. اما در انتهاي ماه رمضان بيشتر مخاطبان اين سريال از انتخاب خود راضي بودند. يادداشت‌هاي كودكي براي بار دوم از شبكه تهران در حال پخش است. اين سريال  یعنی سریال یادداشتهای کودکی را مي‌توان تماشا كرد و با ديدن تك‌تك نماهاي آن، خاطرات گذشته را مرور كرد. خاطراتي كه سال‌هاي زيادي از آنها نمي‌گذرد اما آنقدر تغييرات در جامعه و روابط خانوادگي  ما ايرانيان را به خوبی و به شکلی شتاب گرفته كه انگار چندين دهه از زمان ساخت و پخش سريال يادداشت‌هاي كودكي مي‌گذرد و بينندگان اين سريال كه هر روز ساعت 15/12 دقيقه شاهد پخش آن هستند با ديدن نماهاي آن مدام زيرلب زمزمه مي‌كنند و خاطرات را زنده می کنند

شما می توانید سریال یادداشتهای کودکی را سفارش دهید سپس هزینه آن را در زمان تحویل سریال یادداشتهای کودکی پرداخت نمایید.

سریال یادداشتهای کودکی با کیفیت عالی از شبکه تهران ضبط شده و نسخه خانگی می باشد و قابلیت اجرا بر روی کامپیوتر و ویدئوهای خانگی را نیز دارا می باشد.

نوین دی وی دی

سریال یادداشتهای کودکی

سریال یادداشتهای کودکی



قیمت خرید پستی: 70000تومان  

تعداد دیسک: 5


icon برچسب ها: , , , , , , ,


نــــــام
ایـمیـل
سایـت