سریال کلانتر 2 با امکان دانلود سریال کلانتر 2 با کیفیت عالی



سریال کلانتر 2

سریال کلانتر 2

پخش از شبکه آی فیلم

17 قسمت کامل با کیفیت عالی – نسخه خانگی

سریال کلانتر 2  داستان یک افسر نیروی انتظامی است که هر بار درگیر یک پرونده قتل ، آدم ربایی، سرقت و جریمی از این دست می شود و برای یافتن مجرمان تلاش می کند و در جریان سریال کلانتر 2 حوادثی رقم می خورد.

آثار ياد شده همچون سریال کلانتر 2 به دلايل گوناگون مورد توجه قشر عظيمي از مردم قرار گرفته که از جمله آنها مي توان به علاقه وافر انسان به حل معماهاي پيچيده و سخت و نيز سمپاتي تماشاگر نسبت به پليس به عنوان قطب مثبت داستان ياد کرد. سریال کلانتر 2 مجموعه دلايل فوق که ريشه دراين مبارزه ابدي خير و شر دارد، دست سازندگان اين کارها را باز گذاشته و به همين دليل هم کارهاي پليسي ساخته شده در سراسر جهان از تنوع داستاني گسترده اي با رعايت اصل ذکر شده در بالا برخوردارند. اما سریال کلانتر 2 اين به مفهوم تضعيف قطب منفي داستان نبوده بلکه بر عکس، نويسندگان اين مجموعه ها کاراکترهاي منفي را با دقت بسيار و ريزه کاري هاي فراوان مي نويسند و بدين شکل قهرمان سريالشان را قوي تر فرض مي نمايند.

حال با مجموعه هاي پليسي وطني روبروييم که سریال کلانتر 2 تقريبا به جز معدودي از آنها مانند: خواب و بيدار ساخته مهدي فخيم زاده، ضعف فيلمنامه اي و ساختاري داشته و سریال کلانتر 2 به هيچوجه از فرمول هاي استاندارد کارهاي پليسي تبعيت نمي کنند.

منبع: www.novinvdvd.ir

سریال کلانتر 2

سریال کلانتر 2



قیمت خرید پستی: 42000تومان  

تعداد دیسک: 3


icon برچسب ها: , , , , , , , , , , ,


نــــــام
ایـمیـل
سایـت