خرید پستی سریال هوش سیاه یک و دانلود سریال هوش سیاه یک



سریال هوش سیاه یک

سریال هوش سیاه یک

پخش از شبکه سوم

15 قسمت کامل با کیفیت عالی – نسخه خانگی

سریال هوش سیاه یک دو محور دارد یکی محور اصلی سریال است که از ابتدا ذهن بیننده و پلیس‌ها را درگیر کرده است و دیگری داستانک‌هایی که در کنار پرونده اصلی بررسی می‌شود. محور اصلی داستان به دغدغه مامور قانون یا همان سرگرد احمدی (با بازی حسین یاری) می‌پردازد که به دنبال مجرم زبل می گردد. محورهای فرعی به صورت مجزا و برای هر قسمت طراحی شده که در پایان هرقسمت به سرانجام می‌رسد. در سریال هوش سیاه یک البته قابل ذکر است که «هوش سیاه» نیز به رسم دیگر آثار پلیسی، گذری بر زندگی و دغدغه‌های پلیس‌ها و مشکلاتشان داشته است.
در سریال هوش سیاه یک البته به طور اطمینان درگیر شدن سهیل، فرزند جوان سرگرد و دوست شدنش با مجرم اصلی در ادامه به داستان هیجان و دلهره ای غیرقابل انکار خواهد داد. سریال هوش سیاه یک گذشته از تمام برجستگی‌ها و نوآوری‌های «هوش سیاه» باید گفت در بعضی اوقات داستان و نوع روایت آن به ورطه شعارزدگی و تکرار مکررات کشیده می‌شود به نحوی که حرف‌هایی را که بیننده بارها و بارها شنیده، خوانده یا دیده است به طور دیالوگ‌های القا کننده و انشاوار بیان می‌کند یکی دیگر از نقاط شعف سریال گره گشایی‌های سریع و بی تامل بعضی از معماها بوده است
نگاهی به بازیگران و بازی‌گران سریال هوش سیاه یک:
حسین یاری در نقش سرگرد احمدی ایفاگر نقش معاون اداره پیش گیری و مبارزه با جرایم رایانه ای، سرپرست این گروه پلیس تخصصی  در سریال هوش سیاه یک است.

سریال هوش سیاه یک در 15 قسمت با کیفیت عالی تهیه شده است.

کالا را اول تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید.



قیمت خرید پستی: 70000تومان  

تعداد دیسک: 5


icon برچسب ها: , , , , , ,



متاسفانه دیدگاه این پست بسته شده است