خرید پستی سریال مهمانان ویژه و دانلود سریال مهمانان ویژه و خرید ارزان



سریال مهمانان ویژه

سریال مهمانان ویژه

پخش شده از شبکه تهران

13 قسمت کامل با کیفیت عالی – نسخه خانگی

سریال مهمانان ویژه کارگردان آن جواد رضویان می باشد وی نوروز آن سال با «كسی خوابه» به تلویزیون آمد و در حال حاضر سریال مهمانان ویژه به كارگردانی او از شبكه تهران شد.
جواد رضویان کارگردان خندان سریال مهمانان ویژه را با آن خنده‌های معروف و میمیك و صدای منحصر به فردش در سریال‌ها و فیلم‌های بسیاری به عنوان بازیگر كمدی می‌شناسیم؛  سریال مهمانان ویژه هرچند همیشه مخالفان و موافقان خودش را داشته و تقابل نظرات در مورد او زیاد بوده است.
به هر حال او بازیگری نیست كه مخاطب امروز سینما سریال مهمانان ویژه و تلویزیون با نامش غریبه باشد، اما بتازگی كارگردانی بخش مهمی از فعالیت‌های رضویان را تشكیل می‌دهد. نوروز امسال با «كسی خوابه» به تلویزیون آمد و در حال حاضر سریال «مهمانان ویژه» سریال مهمانان ویژه به كارگردانی او از شبكه تهران در حال پخش است. به همین بهانه سراغش رفتیم تا دقایقی با او به گفت‌وگو بنشینیم.

امسال دو مجموعه به كارگردانی شما روی آنتن رفت، سریال مهمانان ویژه پس می‌توان نتیجه گرفت كمی از بازیگری فاصله گرفته‌اید و بیشتر مشغول كارگردانی هستید.

منبع: www.novindvd.ir

سریال مهمانان ویژه

سریال مهمانان ویژه

 

 



قیمت خرید پستی: 42000تومان  

تعداد دیسک: 3


icon برچسب ها: , , , , , , , , ,


خرید پستی سریال قرارگاه و دانلود سریال قرارگاه و خرید اینترنتی قرارگاه در 04 ژانویه 2014 گفته :

[…] یک سال تاخیر پخش شد. جواد رضویان علاوه بر سریال قرارگاه سریال مهمانان ویژه را نیز کارگردانی نموده است که آن سریال نیز از اهمیت […]


نــــــام
ایـمیـل
سایـت