خرید پستی سریال صاحب دلان با امکان دانلود سریال صاحب دلان



سریال صاحب دلان

سریال صاحب دلان

پخش از شبکه اول

30 قسمت کامل با کیفیت عالی – نسخه خانگی

در سریال صاحب دلان محمد حسين لطيفي در سال‌هاي گذشته طي همكاري با شبكه سه سيما سريال‌هاي مختلفي چون: سفر سبز، كت جاوديي، وفا، همسايه‌ها و…. را ساخته است.وي اين سريال رابر اساس فيلم نامه‌اي از «عليرضا طالب‌زاده» كارگرداني كرده است.
قصه سریال صاحب دلان قصه‌‌اي شهري است و تمام ماجراي آن در تهران و اطراف آن تصويربرداري شده است. داستان هم از جايي آغاز مي شود كه صحاف پير و متديني به اسم «سيدخليل صحاف‌زاده» به دليل كهولت سن، كار صحافي را رها مي‌كند و مشغول خريد و فروش كتاب‌هاي قديمي و خطي مي شود. او در سریال صاحب دلان با نوه اش «دينا» كه دانشجوي رشته فيزيك است، اختلافاتي دارد و پسرش «محمود» هم بر سر سهم‌الارثش با پدر و دينا كشمكش دارد.
در سریال صاحب دلان محمود از نامادري‌اش انتظار دارد براي رسيدن به هدفش به او كمك كند. يكي ديگر از شخصيت هاي اصلي داستان، سيدجليل برادر بزرگ خليل است كه شركت ساختماني بزرگي را با دو پسر و دامادش اداره مي كند و قصد دارد براي توسعه فعاليت‌ هايش ، با شخصي به اسم حشمتيان كه مجري طرحهاي نفتي است، به سرمايه‌گذاري و ساختمان‌سازي در امارات بپردازد و…
سریال صاحب دلان مانند ديگر ساخته‌هاي لطيفي از گروه بازيگران حرفه‌اي زيادي سود برده است. محمد كاسبي، حسين محجوب، ثريا قاسمي، باران كوثري، مهرانه مهين ترابي، سيروس گرجستاني ، محسن قاضي مرادي، پوريا پورسرخ، حميد ابراهيمي، برزو ارجمند، مهران رجبي، ليدا عباسي و… بازيگراني هستند كه در اين سريال ايفاي نقش كرده‌اند.

سریال صاحب دلان در 30 قسمت کامل با کیفیت عالی تهیه شده است.

سریال صاحب دلان را اول تحویل بگیرید سپس وجه آن را پرداخت نمایید.

سریال صاحب دلان

سریال صاحب دلان

منبع: www.novindvd.ir



قیمت خرید پستی: 84000تومان  

تعداد دیسک: 6


icon برچسب ها: , , , , , , , ,


نــــــام
ایـمیـل
سایـت