خرید پستی سریال ساعت خوش و دانلود سریال ساعت خوش



سریال ساعت خوش

سریال ساعت خوش

پخش شده از شبکه دوم

7 ساعت با کیفیت متوسط

سریال ساعت خوش  نام سریالی تلویزیونی است كه در سال ۱۳۷۳ و 1374 به صورت هفته ای یكبار پخش می‌شد.

سریال ساعت خوش مجموعه شامل قطعات (آیتم‌ها) طنز كوتاه بود و نكته خاص آن متفاوت بودن آن با نوع طنزی بود كه در آن زمان در صدا و سیما رایج بود (مانند مجموعه رادیویی صبح جمعه) و بسیار تكراری و یكنواخت شده بود. در سریال ساعت خوش  بر خلاف مجموعه صبح جمعه كه همیشه در خصوص بیچارگی كارمندان دولت، زورگویی صاحبخانه و مانند آن بود و بر دادن پیام اخلاقی در هر قسمت هم اصرار داشتند،.

در سریال ساعت خوش مستاجرها زورگو بودند و از بعضی قطعات هیچگونه نتیجه‌ای (اعم از اخلاقی و …) قابل استنتاج نبود و گاهی تنها بیانگر یك وضعیت طنز بودند. نوع نگاه مهران مدیری به طنز سبب مشكلاتی با برخی روزنامه‌های محافظه‌كار مانند كیهان شد.به هر رویه این مجموعه آغازگر حركت جدید و معرفی بازیگران جدیدی در عرصه طنز شد که همگی بعد از سریال ساعت خوش پیشرفتهایی را داشتند.

 در سریال ساعت خوش موج نقدهایی كه هر بار نثار مجموعه‌های مهران مدیری می‌شود نشان می‌دهد “ساعت خوش” چگونه با بی‌مهری مواجه شده است.. شاید امروز تعداد زیادی از آیتم‌های برنامه رنگ كهنگی گرفته باشد، اما هنوز می‌توان رگه‌هایی از خلاقیت و نبوغ را در این آیتم‌ها دید. اگر به این موضوع باور داشته باشیم كه مدیری و رضا عطاران تنها بازماندگان موفق “ساعت خوش” هستند و بس.

شما می توانید سریال ساعت خوش را ابتدا خرید کنید سپس وجه آن را پرداخت نمایید.

منبع: www.novindvd.ir

سریال ساعت خوش

سریال ساعت خوش



قیمت خرید پستی: 42000تومان  

تعداد دیسک: 3


icon برچسب ها: , , , , , , , ,


نــــــام
ایـمیـل
سایـت