خرید پستی سریال راه شب خرید اینترنتی سریال راه شب دانلود سریال راه شب



سریال راه شب

سریال راه شب

پخش شده از شبکه آی فیلم

18 قسمت کامل با کیفیت عالی – نسخه خانگی

سریال راه شب  مجموعه متفاوتی در کارنامه داریوش فرهنگ است، فانتزی «سلطان و شبان» را ندارد و از داستان پر تعلیق «طلسم شدگان» خبری نیست. در «راه شب» با دنیای رویایی و کودکانه «تولدی دیگر» هم فاصله داریم. کارگردان سریال راه شب  با سابقه تئاتر، تلویزیون و سینما در «راه شب» به سراغ داستان‌های واقعی و آدم‌های واقعی رفته. داستان آدم‌هایی از دل کلان شهر تهران، سریال راه شب از جایی همین نزدیکی.

کارگردان سریال راه شب یعنی داریوش فرهنگ در پروژه ساخت سریال راه شب تمام تلاشش را کرده که فضایی واقعی و باورپذیر در «راه شب» خلق کند. به همین دلیل به سراغ داستان‌هایی رفته که واقعاً اتفاق افتاده‌اند. در گام بعدی، بازیگرانی را انتخاب کرده که کمتر شناخته شده و مطرح هستند. در بعضی اپیزودها حضور نابازیگرها، پررنگ‌تر از بازیگران است. دوربین او بیشتر در فضاهای خارجی حرکت می‌کند و به ثبت لحظات و رویدادهایی می‌پردازد که در خیابان، ایستگاه مترو، پارک‌ها و … شکل می‌گیرند. رادیو واسطه عوامل برنامه راه شب در سریال راه شب و مردم بود هر اپیزود «راه شب» قصه یک زندگی است. قصه دلبستگی دختری ناشنوا به پسری که زیر سلطه مادر تربیت شده، داستان ناخدایی که گرفتار مشکل مالی است و نمی‌داند زمانی که در زندان به سر می‌برد، خانواده‌اش چه خواهند کرد ماجرای زن و شوهری که به ته خط رسیده‌اند، اما بواسطه ارتباطی که با برنامه راه شب که در واقع مثلا با برنامه رادیو راه شب برقرار می کنند مشکلشان رفع می شود.

سریال راه شب بطور کامل تهیه شده این مجموعه یعنی سریال راه شب از شبکه آی فیلم در 18 قسمت کامل با کیفیت عالی تهیه شده است.

منبع: نوین دی وی دی

سریال راه شب

سریال راه شب



قیمت خرید پستی: 70000تومان  

تعداد دیسک: 5


icon برچسب ها: , , , , , , , , ,


نــــــام
ایـمیـل
سایـت