خرید پستی سریال خانه ای روی تپه و خرید اینترنتی سریال خانه ای روی تپه



سریال خانه ای روی تپه

سریال خانه ای روی تپه

پخش شده از شبکه دوم

15 قسمت کامل با کیفیت عالی – نسخه خانگی

سریال خانه ای روی تپه کاری از گروه سریال سازی شبکه دوم که در 15 قسمت از این شبکه پخش گردید. سریال خانه ای روی تپه که تمام قسمتهای آن بصورت ایپیزودیک تهیه شده است و در هر قسمت از آن یک قهرمان وارد قصه و ماجراهایی سریال خانه ای روی تپه می شود.

فیلمبرداری تمام قسمتهای سریال خانه ای روی تپه در شمال کشور انجام شده و در آذر ماه نیز عملیات تصویر برداری این مجموعه صورت گرفته است.

فیلمنامه تیزر سریال خانه ای روی تپه براساس طرحی از «فریدون حسن پور» به قلم «جابر قاسمعلی» در 15 قسمت نوشته شده و داستان های دیدنی را در روستایی به نام « لسکوکلایه » از استان گیلان روایت کرده است.
یش از این اخباری درباره احتمال پخش تیزر سریال خانه ای روی تپه در تابستان منتشر شده بود، اما داریوش یاری زمان کنونی را برای نمایش آن مناسب تر می داند که همین نظر باعث شد سریال خانه ای روی تپه رد سال 92 روی آنتن برود.
کـارگردان تیزر سریال خانه ای روی تپه درباره این سریال گفت: این مجموعه تنها برای نوجوانان ساخته نشده است ،بلکه همه اعضای خانواده در کنار هم می توانند آن را تماشا کنند. تلاش کرده ایم تصویری شایسته از خانواده ای شریف و باعزت ایرانی به نمایش بگذاریم.

در هر قسمت یک داستان روایت می شود و با همذات پنداری که بین بیننده و سریال برقرار می شود گویی قهرمانی در آن بخش از سریال خانه ای روی تپه وارد داستان شده است.

پیش از این تیزر سریال خانه ای روی تپه در سایت سریال سرا قرار داده شده جهت مشاهده آن بر روی عنوان مقابل کلیک کنید:

تیزر سریال خانه ای روی تپه

منبع: www.serilsara.ir

سریال خانه ای روی تپه

سریال خانه ای روی تپه



قیمت خرید پستی: 56000تومان  

تعداد دیسک: 4


icon برچسب ها: , , , , , , , ,


نــــــام
ایـمیـل
سایـت