خرید پستی سریال به خاطر مونا و دانلود سریال به خاطر مونا خرید اینترنتی



سریال به خاطر مونا

سریال به خاطر مونا

پخش شده از شبکه سوم

4 قسمت کامل با کیفیت عالی- نسخه خانگی

سریال به خاطر مونا به نویسندگی و کارگردانی مرتضی کوشایی و تهیه‌کنندگی مرتضی محمدی در گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه سه سیما تولید شده بود که در سال 91 روی آنتن شبکه سوم رفت.

این مینیسریال به خاطر مونا در 4 قسمت 45 دقیقه‌ای از سه شنبه 19 تا جمعه 22 دی به روی آنتن شبکه سه رفت.

در سریال به خاطر مونا بازیگرانی چون فاطمه گودرزی، همایون ارشادی، سپیده خداوردی، کوروش سلیمانی، رضا توکلی، مینا نوروزی، طوفان مهردادیان، الناز حبیبی، ارسیا صنعتی، زهره مزینانی و با حضور افتخاری وحید طالب‌لو در این سریال نقش آفرینی کردند و توانستند اتفاق جالبی را رقم بزنند.

برای سریال به خاطر مونا  داستان دختری به نام یلدا را روایت می‌کند که دانشجوی رشته سینماست و تصمیم دارد برای پایان نامه خود، فیلمی برای کودکان سرطانی بسازد. او در مراجعه به بیمارستانی، با مونا که آرزوی بازیگری دارد آشنا می‌شود. در سریال به خاطر مونا یلدا سعی دارد به کمک همسرش، مونا را به آرزویش برساند که این آرزو مسیر داستانی این سریال را شکل می دهد

سایر عوامل این مجموعه سریال به خاطر مونا عبارتند از: مدیرتصویربرداری: علیرضا رنجبران، مدیرصدابرداری: ناصر انتظاری، طراح گریم: محمد قومی، طراح صحنه و لباس: پروانه قاسمیان، تدوین: سیاووش کردجان، دستیار اول و برنامه‌ریز: علیرضا صالحی، آهنگساز: آرمان موسی‌پور، عکاس: علی کاظمی مجرد از سایر عوامل سریال به خاطر مونا هستند.

سریال به خاطر مونا با کیفیت عالی تهیه شده است.

شما می توانید سریال به خاطر مونا را ابتدا تحویل بگیرید سپس وجه آن را پرداخت نمایید.

منبع: www.novindvd.ir

سریال به خاطر مونا

سریال به خاطر مونا



قیمت خرید پستی: 14000تومان  

تعداد دیسک: 1


icon برچسب ها: , , , , , , ,


نــــــام
ایـمیـل
سایـت