خرید پستی و دانلود سریال ایرانی زیر آسمان شهر



سریال ایرانی زیر آسمان شهر

سریال ایرانی زیر آسمان شهر

پخش شده از شبکه سوم

منتخبی از سریال ایرانی زیر آسمان شهر با کیفیت خوب

سریال ایرانی زیر آسمان شهر مجموعهٔ طنز اجتماعی بود که در سال ۱۳۸۰ خورشیدی از شبکه ۳ پخش شد و ب ه‌دلیل پخش هر شب سریال طنز و عوامل موفق در این کار یعنی سریال ایرانی زیر آسمان شهر، از مجموعه‌های بسیار موفق صدا و سیمای ایرانبوده‌است. سریال ایرانی زیر آسمان شهر ۲ و ۳ نیز ساخته شد که به علت جدایی اکثر عوامل، موفق به‌جذب تماشاگر نشد. در زیر آسمان شهر ۳ رضا ژیان نیز در سریال ایرانی زیر آسمان شهر بازی کرد.

خشایار مستوفی ، بهروز پیرپکاجکی هر یک شخصیت هایی بودند که در کنار سایر ساکنان سریال ایرانی زیر آسمان شهرداستانهای خاطره انگیزی را بوجود می آوردند. سریال ایرانی زیر آسمان شهر در سال 1380 از شبکه سوم پخش شد و در سال پخش جز بهترین سریالهای طنز دهه 80 شد. سریال ایرانی زیر آسمان شهر زمینه ساز بروز طنزهای آپارتمانی زیادی گردید اما هیچ یک از آنها به زیبایی و تازگی سریال زیر آسمان شهر نرسید.

در سریال ایرانی زیر آسمان شهر رضا عطاران نقش پررنگی داشت و نویسندگی تعداد قسمتهای زیادی از سریال ایرانی زیر آسمان شهر را بر عهده داشت بدون آنکه خود حتی در آن حضور داشته باشد چرا که وی در یک قسمت از سریال ایرانی زیر آسمان شهر هم بازی نداشت اما در پشت صحنه نقش فعالی را ایفا نمود.

سریال ایرانی زیر آسمان شهر در 12 دی وی دی با کیفیت خوب و امکان پخش در کامپیوتر و ویدئوهای خانگی تهیه شده است.

نسخه کامل زیر آسمان شهر در سایت وجود دارد: کلیک کنید:

نسخه کامل سریال ایرانی زیر آسمان شهر

منبع: www.novindvd.ir

سریال ایرانی زیر آسمان شهر

سریال ایرانی زیر آسمان شهر



قیمت خرید پستی: 168000تومان  

تعداد دیسک: 12


icon برچسب ها: , , , , , , , , ,


نــــــام
ایـمیـل
سایـت