خرید پستی سریال اولین شب آرامش و دانلود سریال اولین شب آرامش



سریال اولین شب آرامش

سریال اولین شب آرامش

26 قسمت کامل با کیفیت عالی

پخش از شبکه سوم – نسخه خانگی

سریال اولین شب آرامش  در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای پخش گردید. این سریال بر اساس فیلمنامه‌ای از سعید شاهسواری و عباس نعمتی و به سفارش گروه فیلم و سریال شبكه سوم تولید شده است. سریال اولین شب آرامش در زمان پخش توانست مخاطبان زیادی را پیدا کند.
سریال اولین شب آرامش به تهیه كنندگی «سعید شاهسواری» ساخته شده است و در سریال اولین شب آرامش  بازیگرانی چون پرویز پورحسینی، محتاج نجومی، اكرم محمدی، بهرام ابراهیمی، یكتا ناصر و  شبنم قلی خانی و اشكان صادقی و مهدی پاكدل و امیر آقایی و … به ایفای نقش پرداختند و بازیهای زیبایی را از خود به جای بگذارند.
این سریال اولین شب آرامش به ماجرای زندگی دو جوان می‌پردازد كه در آستانه ازدواج از یكدیگر جدا شدند و اتفاقاتی كه برای هركدام از این شخصیت‌ها افتاد خط اصلی داستان را تشكیل می‌داد و قابل حدس نبودن پایان داستان و اتفاقات پیش آمده از ویژگی های جالب و دیدنی سریال اولین شب آرامش است.

سریال اولین شب آرامش» به كارگردانی «احمد امینی» تابستان 88 نیز برای دومین بار از شبكه سه سیما پخش شده است شما می توانید سریال اولین شب آرامش را ابتدا تحویل بگیرید سپس وجه آن را پرداخت نمایید.

منبع: نوین دی وی دی

 

سریال اولین شب آرامش

سریال اولین شب آرامش



قیمت خرید پستی: 56000تومان  

تعداد دیسک: 4


icon برچسب ها: , , , , , , , , , ,


نــــــام
ایـمیـل
سایـت