خرید پستی سريال یه تیکه زمین با کیفیت عالی و امکان دانلود ه تیکه زمین



سريال یه تیکه زمین

سريال یه تیکه زمین

پخش از شبکه دوم

17 قسمت کامل با کیفیت عالی – نسخه خانگی

سریال یه تیکه زمین

در سريال یه تیکه زمین حاج‌حیدر از نانواهای قدیمی تهران است که هنوز نان سنگک را در ترازو وزن می‌کند و بعد به دست مردم می‌دهد. در سريال یه تیکه زمین او مورد احترام مردم است و همه از او و خانواده‌اش به نیکی نام می‌برند.

در داستان سريال یه تیکه زمین او در روستایی نزدیک تهران که زادگاهش است، یک تکه زمین دارد. روستاییان فروش محصولات سالانه را به او و خانواده‌‌اش سپرده‌اند. نظم این چرخه از روزی تغییر می‌کند که حاج‌حیدر نانوایی را به دلیل تخلف تعطیل می‌کند و این شروع ماجراست…
این طور که پیداست اختلاف سلیقه پسر حاج حیدر که نماینده نسل جوان است با پدر، یکی از محورهای اصلی قصه را شکل می‌دهد. محمود در یک کارخانه کوچک، آرد مرغوب برای پخت نان‌های فانتزی تولید می‌کند. او که جوانی طمعکار است، در آرد مواد اضافه و ناخالصی وارد می‌کند که گلایه اهالی محله را در پی دارد و…
داستان سريال یه تیکه زمین از عید قربان آغاز می‌شود و در روز عاشورا به پایان می‌رسد. در محتوای قصه کارگردان سعی کرده بخشی از شعائر ملی و مذهبی ایرانیان را به تصویر بکشد. چند مراسم آیینی همچون تعزیه، گلریزان زورخانه‌ای و عزاداری سیدالشهدا در تکیه در این سریال نمایش داده می‌شود.
داریوش ارجمند درسريال یه تیکه زمین در نقش حاج حیدر جلوی دوربین رفته است. شراره دولت آبادی نقش رعنا همسر حاج حیدر را بازی می‌کند. کوروش تهامی و حمید ابراهیمی نیز در نقش دو پسر این شخصیت جلوی دوربین رفته‌اند. ایفای نقش رویا خواهر حاج حیدر در سريال یه تیکه زمین نیز بر عهده رویا تیموریان است.

منبع: www.novindvd.ir

سريال یه تیکه زمین در 17 قسمت کامل با کیفیت عالی تهیه شده است.

سريال یه تیکه زمین را اول تحویل بگیرید سپس وجه آن را پرداخت نمایید.



قیمت خرید پستی: 70000تومان  

تعداد دیسک: 5


icon برچسب ها: , , , , , , ,


نــــــام
ایـمیـل
سایـت