خرید پستی سریال گمشده -



خرید پستی سریال گمشده

خرید پستی سریال گمشده خرید اینترنتی سریال گمشده سفارش سریال گمشده سایت خرید سریال گمشده خرید در محل سریال گمشده سفارش پستی سریال گمشده سفارش اینترنتی سریال گمشده خرید آنلاین سریال گمشده

«گمشده» نام مجموعه سریالی است كه از امشب روي آنتن شبكه يك سيما خواهد رفت.اين سريال را راما قويدل كارگرداني كرده و بهروز مفيد هم تهيه‌كنندگي آن را به عهده داشته است.

گمشده داستاني اجتماعي دارد و درباره زني به نام مريم سليميان است كه در زمان زلزله بم جزو امدادگران داوطلب بوده است. او پس از گذشت 5 سال براي كار به سازمان هلال‌احمر مراجعه مي‌كند و در بخشي به نام جستجوي گمشدگان بين‌الملل مشغول به كار مي‌شود.

او هر بار با پرونده‌اي روبه‌رو مي‌شود كه بايد آدم گمشده‌اي را در داخل يا خارج از كشور رديابي كند. پيدا كردن اين آدم‌ها و ماجراهايي كه براي آنها به وقوع مي‌پيوندد داستان‌هاي مختلف اين سريال تلويزيوني را شكل مي‌دهد.

در اين سريال ميترا حجار در نقش مريم سليميان ظاهر شده و بهزاد فراهاني هم در نقش آقاي محسني ايفاي نقش مي‌كند، همچنين زهره مجابي در نقش كارمند بين‌الملل هلال‌احمر و مرضيه برومند هم بازيگر نقش همسايه مريم است. بجز اين بازيگران عليرضا جلالي‌تبار، در نقش اصلي ظاهر شده.

serial ghomshodeh



قیمت خرید پستی: 98000تومان  

تعداد دیسک: 7


icon برچسب ها: , , , , , , , ,


نــــــام
ایـمیـل
سایـت