خرید پستی سریال رازهای میدسامر -



خرید پستی سریال رازهای میدسامر

خرید پستی سریال رازهای میدسامر خرید اینترنتی سریال رازهای میدسامر سفارش سریال رازهای میدسامر سایت خرید سریال رازهای میدسامر فروش پستی سریال رازهای میدسامر

سریال رازهای میدسامر

پخش شده از شبکه دوم

19 قسمت کامل با کیفیت عالی – نسخه خانگی

در این مجموعه انگلیسی، یک پلیس کهنه‌کار همراه با گروهبان جوانش درباره قتل‌هایی که در اطراف دهکده ییلاقی میدسامر اتفاق می‌افتد، تحقیق می‌کنند. در نخستین قسمت مجموعه، پلیس یا همان مامور تحقیق قتل‌های میدسامر به همراه همکارش فراخوانده می‌شوند تا درباره قتل دختری که با کراوات خفه شده، تحقیق کنند. مظنون این قتل نامزد سابق مقتول است و کارآگاه و دستیارش درحالی‌که مشغول تحقیق درباره این قتل هستند با قتل مشابه دیگری که 9روز قبل اتفاق افتاده نیز مواجه شده و به‌تدریج با ماجراهای قتل‌های شبیه به هم و مرتبط با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند.

این مجموعه انگلیسی با نام اصلی Midsomer Murders که هرقسمت آن بیش از 60 دقیقه طول می‌کشد از جمله سریال‌هایی است که از ابتدای هر قسمت تا انتهای آن را باید با دقت نگاه کرد. پخش این سریال بعد از انگلستان، از 28 ژوئن سال 1998 در آمریکا آغاز شد و از همان ابتدا طرفداران بسیاری در این کشور به دست آورد. این مجموعه علاوه بر عنوان رازهای میدسامر یا جنایت‌های میدسامر با عنوان بارنبی که نام کارآگاه سریال است نیز شناخته می‌شود.

سریال رازهای مserial-raazhaye-midsamerیدسامر نسخه خانگی بوده و بر روی کامپیوتر و ویدئوهای خانگی نیز قابلیت اجرا را دارد.

 



قیمت خرید پستی: 70000تومان  

تعداد دیسک: 5


icon برچسب ها: , , , , , , , , ,


نــــــام
ایـمیـل
سایـت