خرید اینترنتی برنامه پشت صحنه و خرید پستی برنامه پشت صحنه و خرید اینتر



برنامه پشت صحنه

برنامه پشت صحنه

پخش شده از شبکه سوم

32 قسمت کامل با کیفیت عالی – نسخه خانگی

برنامه پشت صحنه کاری از شبکه سوم سیما و به تهیه کنندگی ، کارگردانی و اجرای احسان علیخانی می باشد که در بهمان ماه و اسفندماه سال 91 شنبه تا چهار شنبه از شبکه سوم پخش شد.

برنامه “پشت صحنه” با تهیه کنندگی و کارگردانی احسان علیخانی یکشنبه اول بهمن از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت.
احسان علیخانی که پس از اجرای برنامه تحویل سال نو در شبکه دو برابر مدتی از قاب تلویزیون و اجرا دور بود در شب یلدا با اجرای برنامه ای به دنیا اجرا بازگشت و در همان برنامه خبر از ساخت و تولید برنامه ای در خصوص قهرمانان المپیک را دارد و هم اکنون او قرار است اجرای این برنامه را تحت عنوان پشت صحنه از شنبه تا چهارشنبه به عهده داشته باشد.
در روز  اول از پشت صحنه بهداد سلیمی قهرمان وزنه بردار جهان در برنامه پشت صحنه  و مدال ‌آور المپیک به همراه پدر، مادر، استاد و دوست خود به نام رضا مهمان این برنامه بودند.
بهداد سلیمی از دوران کودکی و زمینه قهرمانی خود و افرادی که در این رویداد بزرگ موثر بودند در برنامه سخن گفت و به پاس تمام تلاش های پدر ومادرش از آنها تشکر کرد و برنامه پشت صحنه  همچنین در خصوص استاد خود این جمله را یادآور شد که مدیون او هستم چرا که با کشف استعدادهای من این قهرمانی را در من شکوفا کرد و استاد بهداد سلیم از اولین روزی گفت که بهداد به پیش او رفته بود و در همان نگاه اول استاد به بهداد این جمله را یادآور شده بود که او قهرمان جهان خواهد شد.

برنامه پشت صحنه برنامه ای که به گفتگو با مدال آوران المپیک و پاراالمپیگ پرداخت. اجرای این برنامه بر عهده احسان علیخانی بود.

برنامه پشت صحنه با کیفیتی عالی تهیه شده است.

منبع: www.novindvd.ir

برنامه پشت صحنه

برنامه پشت صحنه



قیمت خرید پستی: 112000تومان  

تعداد دیسک: 8


icon برچسب ها: , , , , , , , ,


نــــــام
ایـمیـل
سایـت