خرید پستی سریال شبهای برره با امکان دانلود سریال شبهای برره



سریال شبهای برره

سریال شبهای برره

پخش از شبکه سوم

91 قسمت کامل با کیفیت عالی – نسخه خانگی

سریال شبهای بررهه به کارگردانی مهران مدیری تولید و از شبکهٔ سوم  پخش می‌شد.

نمایش سریال شبهای برره از تاریخ دوم مهر ۱۳۸۴ آغاز شد و تا ۱۸ بهمن ۱۳۸۴ – آغاز ایام عزاداری ماه محرم – ادامه داشت. سریال شبهای برره هر شب حدود ساعت ۲۰ (و در پایان دوران پخش حدود ساعت ۲۲) به وقت محلی پخش می‌شد، در هر قسمت داستانی مستقل را نقل می‌کرد که در روستای خیالی برره و در میان اهالی این روستا اتفاق می‌افتاد.

زمان متوقف‌شدن پخش سریال شبهای برره به دلیل روزهای عزاداری، اعلام شده بود که پخش آن بعد از این روزها از و در تاریخ ۲۷ بهمن از سر گرفته خواهد شد. اما، در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۸۴، در بخش خبری ساعت ۲۲ شبکهٔ سوم سیما اعلام شد که این مجموعه پایان گرفته‌است و برخلاف اعلام قبلی، قسمت‌های دیگری از این مجموعه پخش نمی‌شود. تصویربرداریسریال شبهای برره  در مراحل پیش‌تولید «راه‌آهن جابرآباد» نام داشت، از تاریخ ۲۹ مرداد ۱۳۸۴ آغاز شد. ویژگی‌های جهان داستانی
وقایع سریال شبهای برره در ایران درزمان رضاخان اتفاق می‌افتد. البته در داستان‌های متفاوت این مجموعه اشاراتی به مسائل روز و مفاهیم امروزی هم وجود دارد.

در قسمت‌هایی از سریال شبهای برره اشاراتی به شخصیت‌ها و موقعیت‌های دیگری که در مجموعه‌های پیشین به کارگردانی مهران مدیری – مانند پاورچین و نقطه‌چین – وجود دارد، نیز مشاهده می‌شود.

منبع: www.novindvd.ir

با امکان پرداخت هزینه در زمان تحویل سریال شبهای برره

سریال شبهای برره

سریال شبهای برره



قیمت خرید پستی: 322000تومان  

تعداد دیسک: 23


icon برچسب ها: , , , , , , , , ,



متاسفانه دیدگاه این پست بسته شده است