خرید پستی سریال دست بالای دست و دانلود سریال دست بالای دست خرید سریال



سریال دست بالای دست

سریال دست بالای دست

پخش شده از شبکه سوم

13 قسمت کامل با کیفیت عالی – نسخه خانگی

سریال دست بالای دست به کارگردانی محسن یوسفی به عنوان گزینه نهایی شبکه سه سیما برای پخش در ایام نوروز پخش گردید.

سرانجام در فاصله کمتر از هفت روز مانده تا نوروز، شبکه سه سیما از میان دو مجموعه، سریال دست بالای دستمحسن یوسفی را برای پخش در ایام نوروز انتخاب شد. این سریال سریال دست بالای دست در نوروز 91 از شبکه سوم پخش گردید.

طبق اعلام روابط‌عمومی شبکه سه سیما، از میان «مسیر انحرافی» (بهرنگ توفیقی) و  سریال دست بالای دست، پخش سریال محسن یوسفی طی 15 قسمت در ایام نوروز از این شبکه قطعی شد.

بازیگران سریال دست بالای دست  عبارتند از : یوسف تیموری، جواد عزتی، بهاره افشاری، رضا فیض نوروزی، هایده حائری، خشایار راد، فرشید زارعی فر، علیرضا جعفری، زهره مجابی، مجید مشیری، سعید پیردوست، آیدین خطایی، رویا افشار، فتحعلی اویسی، سمانه پاکدل، عباس محبوب و مریم سرمدی بازیگران اصلی این مجموعه طنز سریال دست بالای دست هستند. سریالی که محوریت اصلی آن فتحعلی اویسی بود.

داستان سریال دست بالای دست : مجموعه دست بالای دست بر اساس فیلمنامه خشایار الوند و امید برادران داستان دو برادر به نام سیامک (یوسف تیموری) و سعید(جواد عزتی) را بازگو می‌کند که هر یک از راهی متفاوت قصد ترقی و پیشرفت دارند. سیامک برای رسیدن به خوشبختی از انجام هیچ کاری فروگذار نیست. او آدمی است که می‌کوشد با یک دختر دانشجو که خانواده پولداری دارد، ازدواج کند تا بتواند موقعیتش را تثبیت کند؛ اما در سریال دست بالای دست  برادرش سعید در یک مرکز پزشکی فعالیت می‌کند و تلاش می‌کند خوشبختی را در جای دیگری جست‌وجو کند.

منبع: www.novindvd.ir

سریال دست بالای دست

سریال دست بالای دست



قیمت خرید پستی: 56000تومان  

تعداد دیسک: 4


icon برچسب ها: , , , , , , , , ,


نــــــام
ایـمیـل
سایـت