خرید پستی سریال بیدار باش و دانلود سریال بیدار باش خرید اینترنتی بیدار



سریال بیدار باش

سریال بیدار باش

پخش شده از شبکه اول

14 قسمت کامل با کیفیت عالی – نسخه خانگی

سریال بیدار باش  كه با نام اوليه «جنگ ‌بازي» فيلمبرداري آن آغاز شد ودر قالب 14 قسمت سپس نام «بيدارباش» را به خود گرفت، قصه‌اش در ايام دفاع مقدس اتفاق مي‌افتد و ماجراي آدم‌هايي را روايت مي‌كند داستانی است که در آن تصمیم می گیرد كه در سریال بیدار باش مصمم مي‌شوند با تشكيل يك گروه تئاتري به مناطق جنگي رفته و براي رزمندگان برنامه‌هاي مختلفي اجرا كنند.

شيروي با ارائه توضيحات بيشتر گفت: سليمان (با بازي اكبر عبدي) و گرزين (با بازي مجيد صالحي) در اين سريال نقش پدر و پسري را دارند كه بازيگر تئاترهاي لاله ‌زاري و روحوضي هستند و در سریال بیدار باش همزمان با ايام جنگ تحميلي تصميم مي‌گيرند براي سرگرم كردن رزمندگان و روحيه بخشيدن به آنان راهي خط مقدم شوند. سریال بیدار باش حضور اين دو در فضاي جبهه و جنگ اتفاقات جالب و طنزي را رقم مي‌زند.

وي تصريح كرد: سریال بیدار باش در واقع آماده شدن اين افراد براي رفتن به جبهه و ماجراهايي كه در ادامه مي‌آيد، داستان‌هاي مختلف اين سريال را پديد مي‌آورد.

مدير گروه تلويزيوني در مورد سریال بیدار باش صداوسيما افزود: فضاي داستان در دهه 60 اتفاق مي‌افتد و تمام فضاهايي كه براي اين اثر انتخاب شده است حال و هواي آن ايام را تداعي مي‌كنند.

سریال بیدار باش را می توانید با کیفیت عالی تهیه کنید. همچنین این امکان وجود دارد که ابتدا سریال بیدار باش را تحویل بگیرید سپس وجه آن را پرداخت نمایید.

منبع: www.novindvd.ir

سریال بیدار باش

سریال بیدار باش



قیمت خرید پستی: 56000تومان  

تعداد دیسک: 4


icon برچسب ها: , , , , , , , ,


نــــــام
ایـمیـل
سایـت